יום שלישי, 22 בינואר 2013

דילים טובים מבין המלונות המומלצים ב-סקלאז, רומניה

סקלאז, רומניה

סקלאז

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות בסקלאז עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 2 מתוך 4

Hotel Neon

Calea Aradului 85, טימיסוארה, רומניה

Hotel Neon מציע מעלית, קבלה הפועלת 24 שעות ואינטרנט אל- חוטי חינם. בנוסף תמצאו שירותי כביסה וטראסה. הצוות הידידותי בדוכן הקבלה עומד לשרותכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו בזמן חופשתכם.

החדרים המרווחים מציעים כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה. ובנוסף הוא מכיל חדר אמבטיה פרטי, מיני בר ומגהץ.

בHotel Neon יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ובנוסף יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה אשר ממוקמים בשכנות למלון.

Giarmata Airport (TSR) נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה במכונית. Victor Babes University of Medicine and Pharmacy Timisoara, Gradina Zoologica Timisoara וDan Paltinisanu Stadium נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שילוב אמבטיה ומקלחת, מיטת תינוק

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, מרכז כנסים, שרותי אירועים, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Reghina

המלון הפופולרי ממוקם ברחוב מרכזי ופופולרי והוא במרחק הליכה קצר אל Dan Paltinisanu Stadium.

Hotel Reghina מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף קונסיירז', חדר/י ישיבות ובריכה. למען הנוחות המקסימלית של כלל האורחים, יש במקום חדרי דיונים, שירותי כביסה ומרכז עסקים. הצוות של המלון יכול לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בטימיסוארה ובנוסף ישמח לתת המלצות למסעדות.

כל החדרים המודרניים של Hotel Reghina מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. ובנוסף מיני בר, מקרר וחדר אמבטיה פרטי. לרשותכם אינטרנט בחינם.

הבר של Hotel Reghina מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. תוכלו ליהנות מארוחה במסעדת המלון או לנצל את שרות החדרים בשעות הפעילות המוגדרות שלו. ארוחת הבוקר מוגשת בכל יום והאורחים יכולים ליהנות ממנה בחדר.

Giarmata Airport (TSR) ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה במכונית. הGradina Zoologica Timisoara נמצא במרחק של 20 דקות במכונית.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, לוח גיליונות להרצאות, מקרן LCD, לוח לבן, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Silva Timisoara

ממוקם במרכז טימיסוארה ורק מספר צעדים מVictor Babes University of Medicine and Pharmacy Timisoara, המלון מתגאה במחירים נוחים ושרות אישי ומקצועי.

האורחים יכולים להנות מחיבור לאינטרנט ולהישאר בקשר עם משפחה וחברים גם במהלך החופשה. הצוות בעמדת הקבלה הינו מאיר פנים ומקצועי וישמח לסייע לכם במהלך שהייתכם ולתת מענה לכל צורכיכם.

כל חדר מאובזר בקפידה על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית וכולל מגהץ וכספת. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

הבר של Hotel Silva Timisoara מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה.

Giarmata Airport (TSR) ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נהיגה. Fortuna Stadium נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר אתרים תיירותיים כמו CFR Stadium, Gradina Zoologica Timisoara וDan Paltinisanu Stadium, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לרווחת האורחים.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, ארוחת בוקר בחדר

שירותים

שרותי אירועים, כספת, מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-10:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel President Timisoara

Strada Dinu Lipatti 25, טימיסוארה, רומניה

Hotel President Timisoara מציע חדרי דיונים, אינטרנט אל- חוטי חינם וניקוי יבש. בין השאר תמצאו במלון המרת מטבע זר, שירותי כביסה ואחסון מזוודות. בנוסף, הצוות בדלפק ישמח לתת המלצות על כל האטרקציות המקומיות ולהזמין עבורכם טיולי יום וסיורים.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hotel President Timisoara מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. כל החדרים מעוצבים בסגנון מודרני ומציעים מיזוג אוויר, טלפון ומיני בר. במקלחת המשותפת תמצאו מייבש שיער.

הבר של Hotel President Timisoara מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. תוכלו ליהנות מארוחה במסעדת המלון או לנצל את שרות החדרים בשעות הפעילות המוגדרות שלו. תוכלו להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

מתוך מגוון האטרקציות המפורסמות אשר ליד המלון תמצאו גם את Gradina Zoologica Timisoara וDan Paltinisanu Stadium. Victor Babes University of Medicine and Pharmacy Timisoara נמצא במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

ניקוי יבש, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Pension Star

Constantin Brancoveanu nr 70, טימיסוארה, רומניה

בחדרים המרווחים של Pension Star תיהנו ממיני בר, פינת אוכל בחדר וכספת. חדרי האמבטיה מכילים מקלחת. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים הערוכים לשהייה של משפחות.

הבר של Pension Star מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר מידי יום.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Fructus Tower וGradina Zoologica Timisoara. במרחק 10 דקות נהיגה בלבד תמצאו את Dan Paltinisanu Stadium וVictor Babes University of Medicine and Pharmacy Timisoara.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקלחת, חדרים משפחתיים

פעילויות

ספא /מכון יופי, מגרש משחקים, מסאז'

שירותים

כספת

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Pension Dinu Residence

Pension Dinu Residence מציע אחסון מזוודות, המרת מטבע זר ואינטרנט אל- חוטי חינם. הצוות האדיב בעמדת הקבלה עומד לשרותכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו בזמן ביקורכם.

כל החדרים הגדולים של Pension Dinu Residence מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם ספת מיטה, טלוויזיה עם מסך שטוח ומרפסת.

על מנת להבטיח התחלה נעימה ליום, המקום מגיש ארוחת בוקר אנגלית עשירה ומפנקת.

מיקום המקום נוח ביותר עם כל האטרקציות המרכזיות שנמצאות במרחק הליכה. מרכז העיר טימיסוארה נמצא במרחק קצר של 10 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדרים משפחתיים

פעילויות

ספא /מכון יופי, מסאז'

שירותים

שרותי אירועים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Yellow Pension

Yellow Pension מציע אחסון מזוודות וטראסה. הגינה היא המקום המושלם לשבת ולהירגע.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Yellow Pension מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, מיני בר וחדר אמבטיה פרטי. החדרים הממוזגים כוללים מיטות ארוכות.

הבר של Yellow Pension מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, מיני בר, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

גינה

שירותים

אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 13:00


Pension Donna Anna 1 Timisoara

Pension Donna Anna 1 Timisoara מציע שירותי כביסה, קבלה הפועלת 24 שעות ואינטרנט אל- חוטי חינם. בנוסף יש בית מרקחת בתוך שטח האכסניה.

החדרים הנוחים בPension Donna Anna 1 Timisoara מכילים טלוויזיה עם מסך שטוח, כספת וכבלים / לוויין. החדרים מכילים בחדר אמבטיה פרטי ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ולנוחותכם האכסניה מציעה בנוסף שירות חדרים.

בהאכסניה תוכלו ליהנות ממסעדה ובר בהם תוכלו להתרווח עם ארוחה טובה או קוקטייל במהלך ביקורכם.

Giarmata Airport (TSR) ממוקם במרחק של 30 דקות נסיעה במכונית. CFR Stadium, Fructus Tower וVictor Babes University of Medicine and Pharmacy Timisoara ממוקמים במרחק של 10 דקות נהיגה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חלוקי רחצה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

טיולים מודרכים

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, שירותי כביסה, מכונת צילום , שרותי פקס, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Aurelia

Calea Sagului, DN 59, טימיסוארה, רומניה

Aurelia מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם חדר/י ישיבות, מעלית ומגרשי טניס חיצוניים. השרותים כוללים בין השאר המרת מטבע זר, שירותי כביסה וניקוי יבש. הצוות המקצועי יכול לעזור לכם בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בטימיסוארה ולהציע רעיונות למסעדות ובתי קפה באזור.

כל החדרים הגדולים של Aurelia מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, מגהץ וטלוויזיה. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

בכל בוקר מוגש בAurelia מזנון ארוחת בוקר מגוון ואפשר גם להזמין את ארוחת הבוקר לחדר. בבר המלון תוכלו ליהנות מכוסית איכותית ומאווירה רגועה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

מתוך מבחר אתרי התיירות האטרקטיביים אשר ליד המלון תמצאו גם את Victor Babes University of Medicine and Pharmacy Timisoara, Fructus Tower וDan Paltinisanu Stadium. המלון מציע חניה חינם ובנוסף אפשר להזמין הסעות אל ומנמל התעופה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מגרשי טניס, טיולים מודרכים, גינה, מגרשי טניס - חיצוניים

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, כספת, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Torontal Timisoara

Hotel Torontal Timisoara מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף קונסיירז', חדר/י ישיבות ואינטרנט אל- חוטי חינם. בנוסף תמצאו אחסון מזוודות, שירותי כביסה וטראסה. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שHotel Torontal Timisoara מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hotel Torontal Timisoara מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה. כמו כן החדרים מאובזרים במיני בר, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו וחדר אמבטיה פרטי.

בHotel Torontal Timisoara יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ובנוסף יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה אשר ממוקמים בשכנות למלון. תוכלו להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

Giarmata Airport (TSR) נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה במכונית. Dan Paltinisanu Stadium וFortuna Stadium ממוקמים במרחק של 20 דקות נסיעה מHotel Torontal Timisoara.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות

פעילויות

סולריום

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, שירותי כביסה, מחשב, מכונת צילום , טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Pension Giulia Dumbravita

ממוקם מספר דקות נסיעה מלב דומברויצה , המלון מציע חניה ואינטרנט על חוטי ללא תשלום.

Pension Giulia Dumbravita מציע קבלה הפועלת 24 שעות, מכון יופי ושירותי כביסה. במלון תמצאו אחסון מזוודות, דוכן השכרות רכב וכספת. המלון שמח לפתוח דלתותיו לחיות המחמד של אורחיו.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Pension Giulia Dumbravita מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. בנוסף, הם מכילים מיני בר, חדר אמבטיה פרטי ומגהץ. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

נמל התעופה הבינלאומי ערד נמצא במרחק של 40 דקות נסיעה במכונית. Fructus Tower, Victor Babes University of Medicine and Pharmacy Timisoara וFortuna Stadium נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

ספא /מכון יופי, גינה, מסאז'

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, שירותי כביסה, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


ApartHotel Iosefin Residence Timisoara

Piata Mocsonyi-Sinaia 8, טימיסוארה, רומניה

בדירות נופש ApartHotel Iosefin Residence Timisoara יש סאונה, אינטרנט אל- חוטי חינם, ומעלית. המרחק למרכז העיר טימיסוארה הוא רק 10 דקות נהיגה.

ApartHotel Iosefin Residence Timisoara מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם קונסיירז', מכון יופי וחדר/י ישיבות. כחלק מהשרותים של דירות הנופש, האורחים יכולים להשכיר מחשבים לתקופת השהייה במקום. לנוחיות האורחים, הApartHotel Iosefin Residence Timisoara נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם דירות מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל הדירות המרווחות של ApartHotel Iosefin Residence Timisoara מרוהטות בקפידה ותמצאו בהן גם כבלים / לוויין, טלוויזיה ומטבחון. כמו כן, יש בדירות כספת, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ופינת קפה ותה. כל הדירות הממוזגות של הדירות נופש הינן חסינות לרעש.

בApartHotel Iosefin Residence Timisoara יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ארוחת הבוקר מוגשת מידי יום וניתן גם להזמינה ישירות לדירה וליהנות ממנה בפרטיות. שרות החדרים פועל 24 שעות והצוות האדיב ישמח לעמוד לרשותכם תמיד.

מיקום דירות הנופש נוח ביותר עם יעדים תיירותיים רבים הנמצאים במרחק קצר. Dan Paltinisanu Stadium וGradina Zoologica Timisoara נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מApartHotel Iosefin Residence Timisoara.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, נגן DVD, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סיוע רפואי זמין, סאונה, אמבטיה, גינה, אופניים, מיני-גולף, רכיבת סוסים, מסלולי הליכה, טרקלין, מסאז', ספא ומכון בריאות, סלון יופי

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, מאבטח, עמדת עיתונים, כספומט, שירותי מזכירות, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, חנויות, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

במלון ישנו חניון חינם המלון מציע שירות החנייה . ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 19 ביקורות אורחים
10 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 10 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
5 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 5 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 5 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 2 ביקורות על נקיון החדרים, 2 אמרו שהם היו מלוכלכים
2 אורחים התייחסו בביקורתם לאמבטיה, 2 ציינו שהיא הייתה נקייה ושהיא עבדה בסדר
2 ציינו את העיצוב בביקורתם, 2 ציינו שהוא היה מודרני

Hotel Larissa Timisoara

המלון נמצא במרכז של טימיסוארה ורק הליכה קצרה אל Victor Babes University of Medicine and Pharmacy Timisoara. המלון מדורג 3 כוכבים וממוקם באופן אידיאלי סמוך לכל האטרקציות שמומלץ לבקר בזמן השהות בטימיסוארה.

תוכלו לטבול בבריכת שחייה או למצוא מרגוע לגוף ולנפש בג'קוזי המפנק. בHotel Larissa Timisoara פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. להנאתכם, המלון מספק חיבור אלחוטי לאינטרנט.

בHotel Larissa Timisoara תמצאו 13 חדרים מודרניים ושקטים. הם כוללים מגהץ וכספת.

Giarmata Airport (TSR) נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה. Fructus Tower נמצא במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהמלון.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

גינה, מגרש משחקים, ג'קוזי

שירותים

ניקוי יבש, שרותי אירועים, כספת, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Nord Hotel Timisoara

בחדרים המרווחים של Nord Hotel Timisoara תמצאו טלוויזיה, מיני בר וכבלים / לוויין. באפשרותכם להזמין חדרים ללא עישון.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Victor Babes University of Medicine and Pharmacy Timisoara וGradina Zoologica Timisoara. נהיגה של 10 דקות מהמלון תביא אתכם אל Dan Paltinisanu Stadium וFructus Tower.

כללי

פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מיטת תינוק

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

צוות דובר מגוון שפות, שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Victoria Hotel Timisoara

Lucian Blaga 3, טימיסוארה, רומניה

המלון המקסים ממוקם באופן אידיאלי במרכז טימיסוארה ומציע אינטרנט אל- חוטי חינם וג'קוזי. המלון מדורג 3 כוכבים וממוקם באופן אידיאלי קרוב לכל האתרים שמומלץ לבקר בזמן השהות בטימיסוארה.

Victoria Hotel Timisoara מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף ניקוי יבש, המרת מטבע זר ושירותי כביסה. למען הנוחות המקסימלית של כלל האורחים, יש במקום אחסון מזוודות ודוכן השכרות רכב. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק המלצות ולסייע בתכנון שהייתכם בטימיסוארה ולספק מידע מקיף על האזור.

כל אחד מהחדרים הנוחים של Victoria Hotel Timisoara מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. החדרים מרווחים ומכילים מיני בר, טלפון ומגהץ ובנוסף הם ממוזגים.

מיקום המלון אידיאלי עם יעדים תיירותיים רבים הנמצאים בקרבת מקום. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל Fructus Tower וVictor Babes University of Medicine and Pharmacy Timisoara וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Gradina Zoologica Timisoara.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי כביסה, השכרת אופניים, חנויות, מכונת צילום , טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנויות במלון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 12 ביקורות אורחים
מתוך 14 ביקורות על המיקום של המלון, 12 אמרו שהוא במיקום נוח
7 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 7 חשבו שהם היו די גדולים
2 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 2 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהמיטות היו נוחות
2 היו מרוצים מהאינטרנט
2 אורחים סיפקו ביקורת על חדר האמבטיה, 2 אמרו שהם היו די גדולים

Savoy Hotel Timisoara

Splaiul Tudor Vladimirescu 2, טימיסוארה, רומניה

המלון נמצא כ-20 דקות הליכה ממרכז טימיסוארה ומציע חדרים גדולים, סאונה, הסעות חינם אל ומשדה התעופה ואינטרנט אל- חוטי חינם.

במלון יש חדר/י ישיבות, מעלית וקבלה הפועלת 24 שעות. בנוסף תמצאו שירותי כביסה, ניקוי יבש ומועדון כושר. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולסייע בארגון שהייתכם בטימיסוארה ולספק מידע מקיף על האזור.

כל החדרים העכשוויים של Savoy Hotel Timisoara מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. החדרים מעוצבים ומכילים מיני בר, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ומגהץ ובנוסף הם ממוזגים. בנוסף ישנם נעלי בית לנוחות מירבית.

הבר של Savoy Hotel Timisoara מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר מידי יום.

Giarmata Airport (TSR) ממוקם במרחק של 30 דקות נסיעה ברכב. ונסיעה קצרה במכונית תביא אתכם לVictor Babes University of Medicine and Pharmacy Timisoara וDan Paltinisanu Stadium.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

חדר כושר, ספא /מכון יופי, סאונה, מתקני כושר, מסאז'

שירותים

מעלית, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, מחשב, מכונת צילום , טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 20 ביקורות אורחים
מצאנו 8 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 2 ביקורות על מסעדת המלון, 2 המליצו לאכול בה
2 אורחים סיפקו ביקורת על חדר האמבטיה, 2 אמרו שהם היו די גדולים
2 מהאורחים התייחסו בביקורתם לגודל מיטות המלון, 2 אמרו שהן היו מרווחות
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהחדרים היו די גדולים
מתוך 2 ביקורות על הצוות, 2 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס

Perla 2 Hotel Timisoara

Street Protopop George Dragomir 7, טימיסוארה, רומניה

המלון נמצא במרחק 5 דקות נסיעה מלב טימיסוארה ותעריפיו לא יקרים, זהו המקום האידיאלי לחופשה נפלאה וחסכונית.

Perla 2 Hotel Timisoara מציע בריכת שחייה, סאונה וחדר/י ישיבות. מתקני המלון כוללים סולריום וחניה מקורה. ישנה גישה לאינטרנט הזמינה עבור כל אלו אשר מעוניינים להשאר מחוברים ולהתעדכן גם במהלך החופשה. אורחים המעוניינים לשמור על הכושר במהלך שהייתם בהמלון ישמחו לשמוע שבמקום פועל חדר כושר.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Perla 2 Hotel Timisoara מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, טלפון וכבלים / לוויין.

מסעדת המלון מציעה תפריט מודרני ואווירה רגועה. בערבים תוכלו להתרווח בלאונג' בר האינטימי של המלון.

Giarmata Airport (TSR) נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה במכונית. Gradina Zoologica Timisoara נמצא במרחק נסיעה קצר מהמלון. במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות כמו Victor Babes University of Medicine and Pharmacy Timisoara, Historic Centre וCFR Stadium, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לכלל האורחים.

כללי

מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, סאונה, מתקני כושר

שירותים

חדרים לועידות וסמינרים, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 13:00


Hotel Perla 3

המלון ממוקם במרחק 5 דקות נסיעה מלב טימיסוארה ומחיריו הוגנים, זהו המקום המושלם לחופשה מקסימה וחסכונית.

Hotel Perla 3 מציע סאונה, מעלית ובריכה. במלון יש מרכז עסקים, אינטרנט אל- חוטי חינם וחדר/י ישיבות. הצוות האדיב בדוכן הקבלה עומד לשרותכם וישמח להקשיב ולעזור עם כל שאלה ודרישה שיעלו במשך ביקורכם.

כל החדרים המודרניים של Hotel Perla 3 מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה עם מסך שטוח, כספת וכבלים / לוויין. ובנוסף מגהץ, חדר אמבטיה פרטי ומיני בר.

הבר של Hotel Perla 3 מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל CFR Stadium ופחות מעשר דקות נסיעה אל Fructus Tower וVictor Babes University of Medicine and Pharmacy Timisoara. מקומות אטרקטיביים שונים ופופולריים ממוקמים במרחק של מספר דקות הליכה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בידה, בית קפה, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, סאונה, מגרש משחקים, מתקני כושר, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, מכונת צילום , שרותי פקס, לוח גיליונות להרצאות, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Perla 4

Protopop George Dragomir 9, טימיסוארה, רומניה

המלון ממוקם רק 20 דקות הליכה מלב העיר ומציע סאונה, בריכה (בעונה) ואינטרנט אל- חוטי חינם.

Hotel Perla 4 מציע מרכז עסקים, חדרי דיונים וחדר/י ישיבות. במלון תמצאו מגרש משחקים, המרת מטבע זר ומועדון כושר. המלון שמח לפתוח דלתותיו לחיות הבית של אורחיו.

החדרים הנוחים בHotel Perla 4 כוללים מגהץ וכספת.

הבר של Hotel Perla 4 מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. תוכלו ליהנות מארוחה במסעדת המלון או לנצל את שרות החדרים בשעות הפעילות המוגדרות שלו. ארוחת הבוקר מוגשת מידי יום והאורחים יכולים להזמין אותה אל חדר.

Giarmata Airport (TSR) נמצא במרחק קצר של 30 דקות נסיעה במכונית. Victor Babes University of Medicine and Pharmacy Timisoara ממוקם במרחק של 10 דקות נהיגה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, גינה, מגרש משחקים, מתקני כושר, מסאז', בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 13:00

ביקורות אורחים

סיכום של 19 ביקורות אורחים
6 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 5 חשבו שהמחיר היה הוגן
6 אורחים ציינו את ארוחת הבוקר בביקורתם, 4 ציינו שהיא לא הייתה מעוררת תיאבון או שהיו פחות מדי אפשרויות
מצאנו 5 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 4 ביקורות על גודל החדרים, 4 אמרו שהם היו גדולים
2 אורחים ציינו בביקורתם את חיבור האינטרנט, 2 ציינו שהוא היה חינם
2 אורחים ציינו את החניה בביקורתם, 2 מתוכם אמרו שהיא הייתה לא נוחה

Hotel Imperial Timisoara

Street Sfintii Apostoli Petru si Pavel 29A, טימיסוארה, רומניה

בHotel Imperial Timisoara יש אינטרנט אל- חוטי חינם והזמנת סיורים ואטרקציות, כמו גם חדר/י ישיבות. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר טימיסוארה.

Hotel Imperial Timisoara מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם חדר טלוויזיה, שירותי כביסה ומכבסה לשרות האורחים. בHotel Imperial Timisoara פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. הצוות האדיב בדוכן הקבלה יעמוד לרשותכם וישמח להקשיב ולעזור עם כל שאלה ודרישה שיעלו במהלך שהייתכם.

החדרים הממוזגים במלון מכילים כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה. כל חדר כולל בין השאר מיני בר, טלפון ומגהץ. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

בבר של המלון תוכלו להתרווח ולהנות מהאווירה הנעימה וממשקה לבחירתכם לפני שאתם יוצאים לאחת ממבחר המסעדות הסמוכות.

במידה ואתם מגיעים עם רכב, ודאי תשמחו לדעת שהחניה במלון היא ללא תשלום נוסף. CFR Stadium, Dan Paltinisanu Stadium וFortuna Stadium נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. במרחק 20 דקות נסיעה בלבד תמצאו את הTimisoara High Tower. ובמרחק 10 דקות נסיעה נמצאים Historic Centre, Gradina Zoologica Timisoara וVictor Babes University of Medicine and Pharmacy Timisoara.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, מועדון לילה

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי כביסה, מכונת צילום , שרותי פקס, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Reghina Blue

51-53 Cozia Street, טימיסוארה, רומניה

Hotel Reghina Blue מציע בריכה, מעלית וסאונה. הצוות הידידותי והמיקצועי זמין במהלך כל שעות היממה וישמח להזמין עבורכם טיולים וכרטיסים. לנוחיות האורחים, הHotel Reghina Blue נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל החדרים המודרניים של Hotel Reghina Blue מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, טלוויזיה ומרפסת. בין השאר, תמצאו בחדרים חדר אמבטיה פרטי, כספת ומיני בר. בנוסף ישנם חלוקי רחצה ונעלי בית לנוחות מירבית.

בHotel Reghina Blue יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים בסמוך למלון. את ארוחת הבוקר ניתן לקבל בחדרים ולהנות ממנה בנינוחות ובפרטיות.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. במלון צוות דובר מגוון שפות אשר יוודא שחופשתכם תהיה מהנה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, חלוקי רחצה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בר לצד הבריכה, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סיוע רפואי זמין, סאונה, גינה, מתקני כושר, ג'קוזי, מסאז', סולריום, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-9:00

צ'ק אאוט

לפני 14:00

ביקורות אורחים

סיכום של 17 ביקורות אורחים
מצאנו 4 ביקורות על חדר הכושר שאמרו שהוא היה מרווח ומצויד היטב
מתוך 4 ביקורות על הבריכה, 4 אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בה
6 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 6 מצאו אותו מסייע ומנומס
2 אורחים ציינו את חיבור האינטרנט בביקורתם, מתוכם 2 לא היו צריכים לשלם עבורו
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שלבר היה מבחר נהדר ואווירה מעולה
מתוך 2 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 2 אמרו שהיא לא הייתה מעוררת תיאבון

Koronna Hotel Timoara

Steaua 54, טימיסוארה, רומניה

Koronna Hotel Timoara מציע חדר/י ישיבות, ניקוי יבש ואינטרנט אל- חוטי חינם. בנוסף תמצאו שירותי כביסה, ספריה ודוכן השכרות רכב. הצוות הידידותי יכול לעזור לכם בארגון סיורים ופעילויות במהלך שהייתכם בטימיסוארה ולהציע רעיונות למסעדות ובתי קפה באזור.

בחדרים המרווחים של Koronna Hotel Timoara תמצאו מגהץ וכספת.

בנוסף פועלים בKoronna Hotel Timoara מסעדה ובר. תוכלו להנות מארוחת הבוקר המגוונת והמפנקת בחדר.

מתוך מגוון אתרי התיירות האטרקטיביים אשר ליד המלון תמצאו גם את Victor Babes University of Medicine and Pharmacy Timisoara וFructus Tower. המרחק של Giarmata Airport (TSR) מן המלון הוא רק 30 דקות באוטו.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיטת תינוק, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טרקלין

שירותים

מרכז עסקים, ניקוי יבש, מרכז כנסים, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Casa del Sole Timisoara

Strada Romulus 12, טימיסוארה, רומניה

בHotel Casa del Sole Timisoara תמצאו 27 חדרים ובנוסף בריכה (בעונה) ומועדון כושר. הינכם מוזמנים להתפנק וליהנות במתקני הספא אשר כוללים בין השאר סאונה פינית וג'קוזי. בנוסף, יש בHotel Casa del Sole Timisoara שירותי כביסה, דוכן השכרות רכב וחדר/י ישיבות.

כל אחד מהחדרים האינטימיים של Hotel Casa del Sole Timisoara מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, מגהץ וטלוויזיה.

עם מאכלים מהמטבח האיטלקי ובין-לאומי מסעדת המלון מציעה תפריט עשיר ומגוון. בבר של המלון תוכלו להתרווח עם משקה וליהנות מאווירה נעימה ורגועה. יש מבחר גדול של ברים ומסעדות בסביבה.

הHotel Casa del Sole Timisoara ממוקם בסמוך לVictor Babes University of Medicine and Pharmacy Timisoara. במרחק של 20 דקות נהיגה נמצא Gradina Zoologica Timisoara.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סאונה, גינה, מתקני כושר, ג'קוזי, מסאז', אמבטיית אדים, בריכה חיצונית

שירותים

שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, שירותי כביסה, מכונת צילום , שרותי פקס, אזורים יעודיים לעישון, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 24 ביקורות אורחים
3 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, מתוכם 2 אמרו שהם היו קטנים
2 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 2 מצאו אותו מסייע ומנומס

Boavista Hotel Timisoara

המלון ממוקם במרחק קצר של 10 דקות הליכה אל מרכז העיר. החדרים הינם שקטים ובמקום יש מועדון כושר, סאונה וניקוי יבש.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Boavista Hotel Timisoara מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, מגהץ וכבלים / לוויין. החדרים כוללים טלפון ולנוחותכם המלון מציע בנוסף שירות חדרים. כל החדרים הממוזגים של הBoavista Hotel Timisoara חסינים לרעש.

מסעדת המלון מציעה תפריט מודרני ואווירה שקטה. בכל בוקר תמצאו בופה לארוחת בוקר בחדר האוכל של המלון. בנוסף תמצאו מגוון מקומות בילוי במרחק הליכה קצר.

הBoavista Hotel Timisoara ממוקם בסמוך לDan Paltinisanu Stadium. Gradina Zoologica Timisoara נמצא במרחק נסיעה קצר מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה

פעילויות

חדר כושר, ספא /מכון יופי, סאונה, מתקני כושר, מסאז'

שירותים

ניקוי יבש, שרותי אירועים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 5 ביקורות אורחים

Excelsior Hotel Timisoara

Strada Romulus 36, טימיסוארה, רומניה

המלון המקסים ממוקם לנוחותכם במרכז טימיסוארה ומציע חדר כושר, סאונה ומועדון כושר.

במלון תמצאו מרכז עסקים, חדר/י ישיבות ומעלית. בExcelsior Hotel Timisoara פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. להנאתכם, המלון מאפשר גישה אלחוטית לאינטרנט.

בExcelsior Hotel Timisoara תמצאו 30 חדרים מודרניים ושקטים. הם כוללים כספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. דיסקרטיות ופאר מובטחים בחדרי VIP יחד עם שירות אישי, מקצועי ומהיר.

בExcelsior Hotel Timisoara יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ובנוסף יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה שממוקמים בשכנות למלון. שרות החדרים פועל בשעות קבועות.

Giarmata Airport (TSR) נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה במכונית. Dan Paltinisanu Stadium נמצא במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

חדר כושר, ספא /מכון יופי, סאונה, מתקני כושר, מסאז'

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שרותי פקס, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00



View Larger Map

hotels-seeker.com , סקלאז בתי מלון, סקלאז, מלונות בסקלאז, סקלאז דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בסקלאז, סקלאז - ביקורות אורחים , סקלאז - תמונות של בתי מלון

סקלאז: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Sacalaz_2.htm?label=neta
רומניה: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Romania.htm?label=neta


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה